poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2262 .



IRC 2.=>Iluzii ^ Realitate=Consecinte
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [LaDyOfIcE ]

2002-08-26  |     | 



Lumea IRC-ului-o lume a iluziilor...o lume a umbrelor ce le putem deosebi dupa nick-name,o alta lume in care multi dintre noi ne retragem incepand cu ora 22(ora la care Romtelecomul permite muritorului de rand sa-si savureze calatoria in virtual)
Cu cat petreci mai mult timp intr-o comunitate virtuala,cu atat vrei mai mult...si mai mult,riscand sa devii dependent.Tragi adanc din tigara si incepi dansul degetelelor pe tastatura...Dupa multe ore ce devin saptamani si chiar ani de chat iti creezi legaturi bazate pe diverse sentimente (prietenie,simpatie,ura,iubire)cu "umbre" din divers colturi ale lumii.Sentimente??Cum pot apare intr-o lume care practic nu exista?Ei bine...in spatele calculatorului mai mult sau mai putin performant,daca ai un IQ cel putin mediu sau debordezi de imaginatie(si nu uiti ce ai mintit) poti fi oricine si chiar oricand(daca ai ceva cunostinte despre cum poti procura un host fals)...
Apar iluziile...ora dupa ora..zi dupa zi.."vorbind"cu aceleasi persoane...Ce ne indeamna la o astfel de evadare din real?Poate singuratatea...poate plictiseala....poate nevoia de un "ceva" mai ..altfel...poate....Daca viata reala nu-ti ofera satisfactia dorita,de ce sa nu o cauti si intr-un alt tip de viata...cea virtuala?De ce nu s-ar afla in spatele compului cu care comunici Lenuta Cosanzeama sau Fat-Frumos si ghiulurile-i din aur?
Eh...si EA iti trimite o poza scanata ...Si nu e platinata Ileana..si nici 90-60-90...dar nici tu nu esti perfect,nu?Daca tu poti trece cu vederea ca Leanta mai are un "1" in fata cifrelor ce-i exprima rotunjimile...si EA va putea aprecia firele-ti de par ce au inceput sa devina argintii sau chiar sa dispara sau dovada unei mici placeri:berea,gasind chiar apetisanta burtica...Si uitati de aspectul fizic...in fond va potriviti atat de bine...Cuvintele tastate de EL/EA sunt exact cele pe care le asteptai sau la care te gandeai...Oh!A dat norocul peste tine...raza de soare mult asteptata ti-a incalzit sufletelul...Sfarsesti prin a-i spune "Ai lav iu" si-i propui sa oficializati relatia si in lumea reala...Abia atunci realizezi ca te-ai indragostit de simple cuvinte...te lovesti de Realitate..Realitatea care-ti aminteste ca telenovelele le traiesti pe "Acasa"...Ridici in slavi calitati ce nu exista,fiind doar cuvinte frumos asternute intr-o fereastra numita "private chat".Iti dai seama ca au trecut luni de zile de cand noaptea a devenit zi si invers.Uiti mirosul marii,dansul unei frunze purtand amprenta toamnei,senzatia unui fulg de nea topindu-ti-se in palma...Viata,viata adevarata ,viata Reala a trecut pe langa tine...Nu-ti mai amintesti cand ai iesit cu prietenii la o bere,ci cum te-ai simtit cand umbra-ti pereche a tastat "/quit"(oh,ce tragedie!)
Care sunt Consecintele intersectarii Iluziei cu Realitatea?Cand incepi sa suporti aceste consecinte?Rezultatul intersectiei celor doua lumi apare in momentul in care umbrele se pot privi in ochi(si nu in monitor),cand ii observi gesturile,cand il poti atinge...cand Umbra devine un simplu om...cand nu-l mai ingani pe Alifantis "te rog,pe tine,umbra...sa redevii fiinta"...
Consecintele se concretizeaza in dezamagiri...deziluzii...deceptii...prietenii..sau mari iubiri...
Nu orice LadyZ sau LordX sunt ceea ce pretind a fi..Totusi,exceptiile exista...telenovela ta IRC-ista poate deveni o frumoasa poveste de dragoste in real life.Dar esti pregatit sa risti ca in spatele LorduluiX sa se afle Gheorghe din Caracal sau in saptele nick-ului XYZ sa se ascunda cel/cea destinat(a) tie???

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!